De leven - Reisverslag uit Gent, België van Laura Werf - WaarBenJij.nu De leven - Reisverslag uit Gent, België van Laura Werf - WaarBenJij.nu

De leven

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Oktober 2015 | België, Gent

Lieve mensen in Nederland,

Het is alweer even geleden sinds mijn laatste update. En dat heeft er mee te maken dat op het begin alles nog nieuw en spannend is. Inmiddels woon ik bijna 6 weken in Gent, en is al het nieuwe er wel weer vanaf. 6 weken alweer, oh zo lekker cliché maar wat gaat de tijd toch snel. Al helemaal als je je bedenkt dat ik van school uit 18 weken stage moet lopen, en ik met mijn 6 weken nu hier dus al op 1/3 zit.

Het leven hier in Gent is goed, ik heb het naar mijn zin en Gent is ook wel echt mijn thuis nu, m'n hometown. Op het werk gaat het meer dan prima. Het is druk, dat wel. Ik heb er 7 dagen werken achter elkaar op zitten, 3 avonddiensten, 4 ochtenddiensten. Na 7 dagen werken ben ik dus ook wel echt moe. Maar helaas, echt helemaal vrij ben ik niet. Het Film Fest Gent komt eraan, en hebben we vandaag nog een laatste meeting met het management team om alle zaken nog een laatste keer door te nemen, zodat wanneer het FF over 5 dagen begint, het allemaal goed zal verlopen.

Het jammere is dat ik naast mijn 5 dagen werken per week, ook nog schoolopdrachten moet maken. Ik weet dat het moet gebeuren, maar ik denk na een dag werken van 7-3 niet van: laat ik nog even lekker aan school gaan zitten. Helaas moet het wel gebeuren, en zal ik hier dus ook tijd aan moeten besteden.

Het is maar een kleine update, maar heel veel meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Gent is nog steeds mooi, het werk is nog steeds leuk, en het gaat nog steeds goed!

Dikke X vanuit het zuiderbuurland,
x Laura