Kerst, Birmingham, genieten - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Werf - WaarBenJij.nu Kerst, Birmingham, genieten - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Werf - WaarBenJij.nu

Kerst, Birmingham, genieten

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve familie, vrienden en stiekeme meelezers,

De Kerst komt er nu toch echt aan. Woensdag is het dan eindelijk zover. Ik moet zeggen, ik ben wel weer een beetje klaar met de Kerstboom, de kerstmuziek en versiering in de lobby, die er al weer vanaf eind November hangt. De plannen zijn een beetje veranderd, en zo ben ik ineens vrij met Kerst. Zowel 1e Kerstdag als Boxing day. Morgen werk ik nog 1 dagje, en dan ben ik 4 dagen vrij. Heeeeeeeeerlijk, ik kijk er echt naar uit om weer even lekker uit te kunnen slapen. Met nieuwjaar werk ik nu late, zowel oudejaarsavond als nieuwsjaarsdag. En eigenlijk is dat ook wel prima zo. Na het werk ga ik met een collega naar het vuurwerk toe, en daarna zien we het wel.

Wat ik met Kerst precies ga doen, ik heb eigenlijk geen idee. Waarschijnlijk met collega's doorbrengen, want met Kerst slaapt er bijna niemand in het hotel, en blijven er heel veel collega's slapen in het hotel. S' avonds is er misschien nog iets van een feestje voor personeel. We zien het allemaal wel...

Vorige week hebben we een lekkere Christmas lunch gehad. Al het personeel opgesplitst in 2 rondes. De lunch werd geserveerd door alle managers, van General manager tot housekeeping manager. Van maintenance manager tot Front of House manager. En wat hebben we gelachen. Voor veel was het de eerste keer dat ze tafels serveerden, dus dat leverde nog al lachwekkende situaties op. Maar iedereen deed erg zijn best, en de chef had lekker gekookt(weer eens wat anders dan de standaard pasta met rijst haha). Na de lekkere lunch was het gewoon weer back to basic, en weer aan het werk.

De maand december zit er al weer bijna op, het jaar 2013 zit er al weer bijna op. Nog 1.5 week en dan zit het jaar er al weer op. Nog 6 weken en 6 dagen en dan zit mijn stage in Groot-Brittannië er weer op. Maar ik kan niet naar Nederland komen voordat ik nog een andere Britse stad heb gezien hier. Daarom ga ik 5 januari met een collega van me een dagje Birmingham onveilig maken. Met de bus gaan we hier heen, en brengen we een dagje door in de 2 na grootse stad van de UK. Ik ben erg benieuwd, en vind het ook wel leuk om wat meer te zien dan alleen Londen, ookal raak je lang niet uitgekeken in Londen.

Jongens, het is nog maar even, en dan kom ik al weer niet huis. Aan de ene kant weer heel erg fijn, maar aan de andere kant denke ik er nog maar even niet aan! Ik ga er van genieten, want voor ik het weet zit ik in het vliegtuig naar Rotterdam....

Iedereen een fijne Kerst, en al het best voor 2014!

Dikke kus uit Londen
Laura


  • 22 December 2013 - 22:26

    Mama:

    Dikke kus terug!

  • 22 December 2013 - 23:55

    Astrid:

    nog een hele fijne tijd, met gezellige dagen en veel plezier vast in Birmingham!

  • 23 December 2013 - 20:52

    Julia:

    See you soon sister! hele fijne kerst ! we skypen ! ❤

  • 24 December 2013 - 10:43

    Nelleke:

    Hoi Laura,
    Spannende dingen staan er te gebeuren daar!
    Maar hopen dat de storm een beetje over is als je naar Birmingham gaat, ben benieuwd wat je daarvan vindt, ik vond er nl niks aan, maar misschien was ik in het verkeerde deel van de stad.
    Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014!!

    Groetjes, Nelleke
    Ps. Mis het vuurwerk niet!

  • 28 December 2013 - 19:51

    Jacqueline:

    Ik wens jou veel plezier in Birmingham en goede jaarwisseling een gelukkig eengezinswoning 2014 !!
    Liefs Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Laura

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 13224

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 22 Januari 2016

5 maand stage in Gent

17 Augustus 2013 - 08 Februari 2013

Half jaar stage in Londen

Landen bezocht: